Deniz8731 Marmara üniversitesi pendik eğitim ve araştırma hastanesi :)
2 aydır gidiyorum hiç ücret ödemedim. İlk acilden giriş yapmıştım sevk ile gitmiştim o hastaneye şimdi muaynelerede oraya gidiyorum şimdilik memnunum. Sadece doğum konusunda tereddütlerim var özeldemi doğursam acaba diye düşünüyorum. Ama doğum bile ücretsiz orada özellikle gidip sordum. Çalışmıyorum şuan eşimden yararlanıyorum