Denizsever34 Ben de bir Aralık annesi olarak sizlerle doğum hikayemi paylaşmak istedim. Doğum yapalı tam bir ay bir gün oldu fakat oğluşumla anca hasret giderebildim 😍Hamileliğim genel anlamda iyiydi. Daha doğrusu benim psikolojim iyiydi o yüzden arada yaşanan olumsuzluklara pek takılmadım bile. Örneğim Drlar bebeğimde sınırda böbrek büyümesi olduğunu genetik rahatsızlığa yol açabileceğini ikili üçlü testlerim temiz olmasına karşılıklı fetal dna testi yaptırmamı önerdiler. Rabbimin hediyesini hertürlü kabul edeceğimi biliyordum ve o yüzden yaptırmadım bile. Doğum hikayem 39. haftamda başladı. Rutin kontrol için gittiğim randevumda doktorum çatı muayenesi yaptı. 3,5 cm açıklık olduğunu ve yatış yapmam gerektiğini söyledi. Ultrasonda bebeğin kilosunun 3800 gr gözüktüğünü ve baş çevresi ölçüsü biraz büyük olduğundan ne kadar normal doğum istesem de yüzde otuz ihtimalle sezaryana alınabileceğim söylendi. Ben herşeye hazırlıklıydım zaten yeter ki oğluşuma sağlıkla kavuşabileyim. Servise yatışım yapıldı ebeler de ayrıca açıklığımı ölçtüler. Epidural ile normal doğum planlıyorduk. Nst ye bağlandım. Daha epidural olmadan açıklığım bi kaç saatte 5 cm oldu. İlerlemem güzeldi.Tam bu esnada ebe açılmamı kontrol ederken bebeğin kafasının kanala girmediğini ve en önemlisi elinin kafasında olduğunu söyledi. Dr.umu arayarak durumu bildirdi. Dr. um geldi kendisi tekrardan muayene etti hatta bizim bebişe korkma yavrum korkma diye telkinlerde bulundu 😃. Fakat ne yaptıysa elini kafasından alamadı. Dr.um bebeğimi riske atmak istemediğinden doğum şeklini Sezaryan olarak değiştirdi. Ebe suyumu patlattı tüm suyum sıcak sıcak bacaklarımdan boşaldı. Doğumhaneden alınarak sezaryen için hazırladılar beni. O esnada ne kadar heyecanlandım anlatamam size . Oğluma kavuşmama saatler hatta dakikalar kalmıştı. Acaba sağlıklı olacakmıydı acaba herşey yolunda gidecekmiydi .. şimdi düşünüyorum da ne tatlı heyecanlardı. Tam ameliyata alınacakken oradaki personelden bebeğimle Doğum sonrası anımı ölümsüzleştirmek için telefonumu istettim ailemden. İyi ki de öyle yapmışım. Çünkü çıktıktan sonraki iki günde gerek ağrıdan gerek heyecandan oğlumla hastanede fotoğraf çektirmeyi unutmuşum🙈 Ameliyatım belden iğne ile oldu. Ön tarafa örtü örtüldü ve tek hatırladığım uyuşturan bir müddet sonra karnımdan bir baskı ile bebeğimin alındığı ve bebeğimin ağlama sesiydi. Ağlama sesini duydum ya ondan sonra gitmişim. Bebeğimi boynuma yatırmışlar fotoğraflar çekmişler benim gözlerim açık boş boş bakıyorum fakat nedense hiçbirini hatırlamıyorum. Biraz fazla uyuşturmuşlar sanırım. Uyandığımda ilk sorum bebeğim sağlıklı mı oldu. Odama geçince herkes oğlumu anlattı ne kadar güzel ne kadar tatlı diye tabi ben görene kadar inanamadım. Bi gördüm oğlumu mutluluktan ölebilirdim. Yıllardır beni tanıyormuşcasına sokuldu göğsüme. O kadar masum o kadar sevgi doluydu ki halen bile emzirirken düşünüyorum Allah’ım bu kuzu benim mi diye 🙏😍 Bebeğim bu arada 4.140 gr doğdu. Kendi dr.um ve çocuk dr.umuz da iyi ki bebeğin sezaryen ile dünyaya geldiğini söylediler. Rabbim isteyen ve bakabilecek tüm kullarına inşallah bu güzel duyguyu yaşatsın. Yaşadığımız bu güzel duygunun şükrünü ne yapsak Rabbimize ödeyemeyiz. Rabbim sizlere de sağlıkla mutlulukla bebişlerinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🌺 Sorularınız varsa yaşadığım kadarı ile sizlere yardımcı olmak isterim 🌺
Sumeyraftt Denizsever34 hayırlı olsun Rabbim sağlıklı ömür versin canım böbrekteki büyüme sıkıntısı doğunca ortadan kalktımı.? Aynı sorun bizdede var doktorum Doğumdan sonra sünnetle düzelebilir yada takip gerektirir dedi sizde nasıl ilerledi süreç
Denizsever34 Sumeyraftt doğumdan sonra çocuk dr. umuz takip etti. Tüm organlarının sağlıklı olduğunu söyledi.Bu durum ile ilgili bize olumsuz birşey söylemedi. Bi sonraki kontrolde kendisine sormayı düşünüyorum.
Denizsever34 Deletedmom0990 hamileliğin her sürecinde gücünüz yettiğince aktif olun en önemli tavsiye bu bence. Ben 37. haftaya kadar işimde çalışmaya devam ettim. 37. Haftada zorunlu doğum iznine çıkınca da evimi Doğum sonrasına hazırlamaya çalıştım. Çarşıya çıkıp hastane için alışveriş yaptım. Yani O koşuşturmada açıklığımı bile hissedemedim .
Denizsever34 SMM dr. um bana hergün iki köy yumurtası , peynirini zeytinini ye dedi. Köy yumurtası, kaşar peyniri, pekmez, muz, ceviz, badem , somon balığı ve diğer balıklardan yemeye çalıştım.
Aslan233667 SMM beslenmenin evet mutlaka bebege faydasi vardir ama cokta aşırı oldugunu düşünmüyorum ben. Çünkü ablam hamileydi su an dogum yapti cok şükür. Ama 4 ay boyunca sadece elma yiyebildi bide corba icti o kadar. Her aksam hastaneye bulanti serumu yemeye gittik hic abartısız. Bende hamileyim aramizda 1 ayımız var ablamla benim cok şükür bulantim bir tek sabahları oldu onuda cubukla geçiştirdim ve cok iyi beslendim kendimce. ablam oyle degildi Ama masallah bebisimiz guzel dogdu 3.400 gram o beslenmeye. Allah hepsine sağlık versin önce. tabiki hepimiz tombalak bebekler istiyoruz ama cokta iyi degil tombul olmasi doktorlarin dedigine göre. Bu arada bende 36. Haftadayim 15 gun once bebegin kilosu 2.800 dü. Doktor vitamin almayi birak iri bebek olmasin dedi bana. Yarin kontrolum var bakalim ne durumda oğlum. 😊 herkese hayırlı dogumlar olsunnn insallahhh ♥️♥️♥️
nemu63 Denizsever34 maşallah rabbim hayırlı sağlıklı ömür nasip eylesin inşallah. Benimde erken doğum riskim var 33 haftalgm bebek kilo alsin diye ekstra bisey yaptınız mı acaba
Bebisimyolda Denizsever34 cok sevindim gercekten saglikla.kucagina almana rabbim saglikli guzel omur nasip etsin hayirli bir evlat olsun insallah🤗
Yenianneeee61 Denizsever34 39 haftadan önce bi açıklık yada herhangi bi agrınız var mıydı ? Bu arada rabbim analı babalı büyütsün 🥰
Denizsever34 Yenianneeee61 çok teşekkürler ☺️ açıklık 39. Haftada ortaya çıktı. Sanırım varmış ben farkına varmamışım. Ama son günlerde adet ağrısına benzer bi ağrı alttan alttan vuruyordu. Dinlendiğim zamanlar anlıyordum fakat büyük bi sancı beklediğimden önemsemiyordum. Hatta ebe şaşırdı 3,5 cm açıklığı nasıl hissetmedin diye. Bu durum kişinin ağrı eşiği ilgili sanırım
Svgi-78 Denizsever34 amin inşallah sağlıkla büyütün inşallah🤲🏻 Bizde 38+3 bekliyoruz büyük bi heyecanla ve korkuyla ☺️☺️
Denizsever34 Svgi-78 korkma sakın. Rabbim attığı düğümü çözer ona güven ona inan. O günü kavuşma anı olarak düşün. İnsan bebeğini kucağına alınca işin ciddiyetini ve mucizevi durumu idrak edebiliyor. Bebeğinle bol bol konuş karnındayken. Klasik müzik dinlet. Faydasını doğduktan sonra göreceksiniz. Bebişe şimdiden seslerinizi alıştırın 🌺
Derya68 Denizsever34 rabbim anı babalı büyütsün çok güzel Bi duygu eminim bizim yolumuz daha uzun ama inşallah güzel Bi doğum yapabilirim 😍😍😍
Denizsever34 Derya68 çok teşekkür ederim. Ben de sizin gibiydim bi zamanlar. Doğum hikayelerini okurken benim doğumuma çok var acaba benimki nasıl geçecek diye düşünüyordum. Aslında zaman o kadar hızlı ki kucağınıza alınca anlıyorsunuz. O yüzden hamileliğinizin tadını çıkarın ve bebişinizle bol bol konuşun sohbet edin. Müzik dinletin 🌺
emineotlu Denizsever34 merhabalar öncelikle allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Bende 20 Aralık’ta Doğum yaptım bebeğiniz de gaz sorunu var mı ?
Denizsever34 emineotlu ben 3 Aralık’ta Doğum yaptım. Gözünüz aydın olsun 🌺biz de gaz Pek yok zaman zaman olabiliyor çok küçük boyutlarda. İlk 10-15 günde gaz problemi olmaz dr. Söylemişti. Eğer bebişiniz ağlıyorsa açtır.
Nrslbkc @Denizsever34 canım yaa ne güzel anlatmışsın şükürler olsun bize anneliği tattıran Rabbime🤲🏻 Yavrunu sağlık sıhhat hayırlarla büyüt inşallah🧿
Denizsever34 Nrslbkc Aslında bu duyguyu hiçbir kelime anlatamaz. Aylardır karnımda taşıdığım bebek şu an kucağımda halen daha inanamıyorum. Ve masum gözlerle bana bakıyor sevgi dolu. Bu sevginin Şükrün tarifi yok bence. Rabbim hepinize bu duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah 🙏😍🌺