Ben 6+2 haftalığım 4 hafta iken öğrendik bebişimi o günden beri hep lekelenmem oldu doktor progestan başladı daha sonra doktor değişikliği yaptım ve o kadar detaylı baktı ve içimi rahattı ki kesenin etrafı temiz içinde dışında kanama gözükmediğini fakat rahim genişlediği için ve bebek yerleştiği için Kılcal damarların çatlayabileceğini ve hiç korkmamam gerektiğini 10. Haftaya kadar dinlenerek geçirmemi söyledi sen yine de doktora git için rahat etsin Allah hepimizin bebişlerini korusun inşallah 👍