Edanur58 doktora gitmelisin hemen. Bende de az bişey lekelenme olmuştu. Hastaneye gitmeden kontrol ettim sürekli. Her 3 saatte bir peçeteye leke geliyodu. Doktora haber verdim gelmemi söyledi. Gittim alttan muayene etti lekenin kaynağını bulmak için. Simir testi yaparkenki işleme benziyodu yaptığı az bişey acıdı. O gece müşade için hastanede yattım. Progestan başlandı. Bilimum tahliller. Kontrol altında olki leke kanamaya dönüşmesin.