Ben kendimce bir yöntem buldum bilmiyorum ne kadar doğrudur ama bi zararı olacağını sanmıyorum çünkü günde bir defa bir parçe ekmekle yiyorum şurup bile içemeyen bir insanım ekmeğime tam 10 damla damlatıyorum daha sonra tahinle pekmez karışımına banıyorum tadını hiç bir şekilde almıyorum 😁🙏🏻 peynirmiş zeytinimiş hepsini denedim ağlaya ağlaya yiyodum resmen öğğğgkkk ama tahin baya bastırdı hiç tadını almıyorum desem yeridir dene bence hem sağlıklı hem bebeğe kilo yapar 👍🏻