04052016mh alpinannesi_ birebir aynı 😍 maşallah size herşeyi kendiniz yapabilirsiniz süs olarak, kendinize lohusa terlik taç, kapı süsünüz var zaten ben isimli hastane çıkışı da istiyorum siz onu da düz alıp işleyebilirsiniz bence 😅🥰
alpinannesi_ 04052016mh yok canm o kadar da değil ama yastığını da kendim yaptım yine aynı sayfadan kopya 🙈😀 siz yetenek diyorsunuz arkadaşlarım cimri diyo pahalı bisey görünce hemen maliyet hesaplıyorum yapabilirsem ne ala 😂😂
alpinannesi_ 04052016mh https://imgyukle.com/i/VNb1zc Buda takı yastığım isimlerden takıya yer kalmadı ama olsun 😀
Zeyzey86 Hikayem1 valla benim sipariş ettiğimin kampanyalı fiyatı 220 dedi buda çok pahalı ama ben çok beğendim yapacak bişey yok
Muallimannecik Tekaskeymenaras bende kendim yaptım malzemeleri edinip 🥳 [url=https://hizliresim.com/jqZGEJ][img]https://i.hizliresim.com/jqZGEJ.jpg[/img][/url]
Eda_cey Fatmaaldmr aaa cok ayip manyak kadin hem. Yanlis gondermis birde sana cemkiriyor valla canim denk gelmis tam sana sanirim bizde olamamisti Allaha sukur ama bende magnet yaptirmayi dusunuyordum yaptirmayayim ozaman birde banada yanlis gonderir birde bagirir flan ugrasmayayim tesekkurler ☺️
Kifayet Cirkinordekk https://instagram.com/hayal_dukkani_kilis?igshid=1oy3o79avubj7 bu sayfadan yaptırdım 😊
mira_elifada Tekaskeymenaras canım bn evde yaptım çok uyguna geldi yapamam deme inan çok basit yaparsin
Elifdemir_ alpinannesi_ bencede en guzeli kendin yapmak bende oyle yaptim hem uyguna geliyor hemde kendi el emeginiz :)
alpinannesi_ 04052016mh boş yastık aldım 10 tl etrafına şerit çektim ip aldığım yerden bedava verdiler isimler ahşap ıkı isim 10 tl otlarda kapı susunden kalanları kullandım bedava 😀😀 ben kayseriliyim çok belli oluyo mu 🙈😂😂😂