prensannesi_ __meczup__ çok şukur kalp atışını duydum bugün doktor sıkıntı yok olablr dedi demekki sizinki gibi benimkude erken kesildi
Annnnneeesss prensannesi_ mide bulantısı bir olur bir olmaz endişelenecek bir durum yok dedi zaten 3 ayın sonuna doğru bitecek dedi
Kuzeyimmm Nrslbkc coo zooorr bir durummm sabahtan aksama kadar annemdrydim bugun aksama kadar bos durmadi bogazim kendi evjmde oyle degilim ama 😔
Ozge_28 Kuzeyimmm olmasın canım hiç iyi bir şey değil ☹️ 17.haftanın içerisindeyim hala kusuyorum hala midem bulanıyor ☹️
Kuzeyimmm Ozge_28 rabbim yardim etsin bugun sabahtan aksama kadar annemin evindeydim aksama kadar bogazim durmadi kendi evimde olsaydim yiyemiyorum 😔
prensannesi_ Annnnneeesss benimde öyle dedi çok şükür birsey çıkmadı sağ salim kucağımiza alırız inşallah
prensannesi_ Kusma koku hassasiyeti olmayan anneler çok şanslı 4 hafta yaşadım hayalete döndüm resmen olmayan sevinsin