Pnrbtr ben de hala gülüyorum.resmen yolda kimi görsem durdurdum.bi de yabancı olsun istiyorum ki ola ki yoktur diye.istediğim bu kadar belli olmasın diye.çünkü benim iki çocuğum var biri 12,biri 11 yaşında.Bu gebeliğim de spirali çikarttıktan 8 ay sonra oldu çok şükür.her ay hayal kırıklığı yaşmak gerçekten çok moral bozucu. İste ben o dönem anladım çocuk sahibi olmak isteyip te bazı sebeplerden dolayı olamayanların üzuntüsünü.hatta utandım kendimden şukürsüzlüğümden.iki çocuğum olmasına ragmen böyle hissediyorsam ya hiç olmayanlar ne yapsın dedim ve o günden sonra her daim dua ederim allahım kimsenin kucağını boş bırakma diye.