NurEto benim ilk gebelik testim aynen böyle silik çıktı. Yolda gördüğüm her yabancı kadına sordum😂😂😂abla sen de silik çizgi görüyormusun diye😂😂😂.onlar evet dedi.eczacı bayana sordum hem de kalfa falan değil yani.yok gebelik dedi.ama vardı şuan 32+3 teyim.hatta gittim kan verdim 46 çıkmıştı değerim.inşaallah vardır senin de.ama bariz belli oluyor.yarın kan ver tıp merkezlerinde 1 saat sonra alıyorsun sonucu.ve lütfen haber et bize