Tazeanne0134 Kucukhanimm ayyy canım keşke sezeryana alsalarmış kıyamam ya çoook geçmiş olsun benim oğlanında eli yanağında hep normal doğum göründü inşallah da normal olur bakalım hayırlısı neyse o olsun ama çok dikiş olacak olursa eğer sezeryan isterim
Kucukhanimm Tazeanne0134 benimle bir olan herkesi aldılar sezaryene aldılar bi beni almadılar çok zorlandım düzelirim inşallah en kısa zamanda çok teşekkür ederim
Sedamurat Kucukhanimm alttan etmezler sanırım kuzum yaa yani yarana bakar ama o vajinal ultrason makinasıyla içeri bakmaz heralde kan alabilir enfeksiyon varmı falan diye
Tazeanne0134 Kucukhanimm inşallah canım Rabbim tez zamanda şifa versin sağlığına kavuşursun ama dediğim gibi başka bi doktora git ve durumunu izah et yardım eder ona göre ilaç vs verir daha çabuk düzelirsin
Kucukhanimm Tazeanne0134 Allah razı olsun inşallah düzelir bi an önce gidicem inşallah bakalım ne diyecekler
Drryy Kucukhanimm evet maalesef normal doğum yapan herkeste böyle bir fobi oluşuyor anlıyorum seni ama çok detaylı bakmıyorlar sadece iltihap vs varmı diye bakıyorlar krem veriyorlar
ElifimAlim Kucukhanimm muayne etmez ki bakar sadece sismismi ne olms wa die bence qit canm snra mikrop kapar ws bsey olr daha ck uqrasrsn Allah korusn olmadi baska dktora qit ozele qit imkanin wrsa
Kucukhanimm ElifimAlim gidicem inşallah düzelsin istiyorum bi an önce çünkü sadece emziriyorum bebeğimi oda annemin yardımıyla ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum