Kucukhanimm canım bende normal yaptım dikiş atılırken söylemediler kaç dikişim var nedir ne değildir ben 1 hafta acılar içinde yattım sezeryan doğum yapanlar benden kat kat iyiydi sonra farklı özel bir hastaneye gittik durumu anlattık yaklaşık 29 tane dikişimin olduğunu söyledi ağrı kesici ve ağrı kesicisi krem verdi rahatladım biraz ama sıkıntım 2 aya yakın sürdü maalesef