Ozgesn Ben 3 kez tahlil yaptirdim 3 unde de yuksek degerler vardi ama kültür temiz ciktigi icin baska bir islem vermedi. Bazi yerler hep enfeksiyonlu da çıkarabiliyormuş arada bir ozelde de yaptırmakta yarar var bence; bosuna psikolojik olarak rahatsiz ediyo bu durum insanı .😊🌸😘