22+4den 🙋🏼♀️ Sağlığımız da keyfimiz de yerinde çok şükür 😍 kendini de hissettiriyor tabiisi(hıçkırık,kalp atışı,tekmemsi bişi😂) 🌸 Ve son olarak herkesdeki gibi yoğun gün sonrası ağrı sorunsalı( kuyruk sokumunda batma,topuklarımda diken varmış gibi acıma,sol yatmaktan şimden yorulma, gergin bir karın vs.) ama sonra mayısı hayal ediyorum evimize gelecek olan baharı,neşeyi,tatlı telaşı, getiriyorum gözümün önüne ve kendi kendime ofuldadığım zamanlar için kızarken buluyorum😂 sanırım ilk anne olacak olmamın tecrübesizliğinin tedirginliği ve hormonlarımın kuşatması altındayım 🥳🤭