Drryy gel kardeşim yanıma gel.sabaha kadar sohbet ederiz.ben de 32+3 deyim.kollarımda falan yok ama diz kapaktan aşağı fena.gündüz ayaktayken sorun yok.uzandığımda,yattığımda başlıyor. İstemsizce hareket ettirip ,çamaşır sirkeler gibi bacak sirkeliyorum 😂.Nasıl sinir bozucu bi his iyi bilirim.sanki kemiklerimi gıdıklıyorlar.içinde bişeyler dolaşıyor.Çaresini bulamadım.sadece ayaklarımı yüksekte tutunca biraz fayda ediyor.bazen de buz gibi suya tutuyorum. Ayak altıma 2-3 minder,yastık koyup yatmaya çalışıyorum.yatmak denirse tabii.