Benim oldum olası vardı huzursuz bacak sendromum. Sabit uzun süre film izlesem bile ağrırdı; 9+3 deyim şimdiden kontrol edilemez bir düzeye ulaştı bile. Benim çok tuttuğunda yaptığım şey duşa girip sıcak-soğuk-sıcak-soğuk su tutmak oluyor. Oradaki damarların genleşmesi ve sonra sıkılaşması iyİ geliyor. Onun dışında da evde 2-3 tur atmak, eşime sürekli masaj yaptırmaktan başka bir çare bulamadım ve şimdiden bu haldeysem ilerleyen zamanları düşündükçe korkuyorum...