Nuraslanklc Felipe normal diyorlar ya🙈 ama enfeksiyon falanda olabilir renkli kokulu olunca öyle oluyormuş
cennet13 Gzd_ Naneli çayı sormuştum ama doktorumdan , zararı yok demişti 😊 demek papatya çayı da öyle bi fincandan birşey olmaz bencede, hamile kalmadan önce içiyordum ben severek rahatlatıyo 😊
Gzd_ cennet13 evet çok güzel sakinleştiriyor bende bebeğimin sakin bir bebek olması için içiyorum emzirirkende içmeye devam edicem tabi şans bu belki de cazgır olucak 🙂
Asellinannesi Nuraslanklc gelir gelir bılmıyorum baklımm dun sıcak suda squat flnda yptım blkı ondndr bılmıyorum
Nuraslanklc Asellinannesi onu bende çok yapıyorum ağrıdan bacaklarım kitleniyor yürüyemeyince yapıyordum🙈çok iyi oluyor
cennet13 Nuraslanklc normalde beyaz oluyodu bende akıntı, ama çok çok az , bu gün çok vardı her zamakiden, ve bu gün baya yürüdüm , belki ondan diye düşündüm
Nuraslanklc Asellinannesi sıcak suya gir gir çık çok iyi geliyor balık gibi oldum bende o ağrılardan dolayı
Nuraslanklc Asellinannesi ay bana çok iyi geliyor bi yarım saat bacaklarıma belime falan tutuyorum gevşetiyor 😕
Nuraslanklc Asellinannesi ay çok zorlama yorma bari kendini bide doğum falan olursa iyice yorgun düşersin sonra dinlen
Nuraslanklc Deletedmom0990 ben 37+2 de içtim de bu haftalarda içilebilir erken doğum zamanını atlatınca bi fincan denemekte fayda var 🙈 kaç haftalıksınız