baabyshaark benım gunde en az ıkı kez oluyor o bebegın gerılme hareketınden kaynaklanıyormus . Kendını gerıyor refleksı cok oluyor bebegın gelınce karnınızda gerılıyor normal yanı . Bıde gaz veya kabızlık varsa mutlaka kıvı tuektın gun ıcınde sokturuyor ben cok rahatlıyorum . Ama bebegım gerılınce hareket edemıyorum oldugum yere oturuyorum o derece 23 haftalıgız bızde