baabyshaark ben korkmustum hatta yurutmuyordu bile karnimin sertliği hastaneye gittim nste de biseyim çıkmadı sonra doktor gazın var galiba dedi gerçektende gaz varmış tualete gidince rahatlıyorum kuru şeyler pek yeme çorba felan iç ve tualetin gelir gelmez tualete git ona rağmen çok sertlesiyprsa hastaneye git