Mervemm Annemmm2 yemis oluyom ama 🤣🤣🤣 midem rahat ediyo ama burda cok yiyen var bn okudum urfalı bir bayan haftada 1 yerim demisti
Annemmm2 Mervemm etli olandan mı 😩🤣 helal olsun cesaret e bende cok severim Gaziantep li olarak hatta dogum yapınca 2 gün sonra hemen birisine yogurtacağım sanırım😂😂🤭
Mervemm Annemmm2 bende enistem cok güzel yoğurur diyorum siz bana cicek almayin bi tepsi Çiğ köfte getirin🤣🤭🤭
Aysenam Meltemtuncoz etli çğköfte yeme bence. Etsiz çiğköfteyide evde yapıyorum ben hamile kaldığımdan beri dışarda yemiyorum. İçine ne koydukları belli değil
Fidan3594 Meltemtuncoz ben ayda bir 3 4 sıkım çiğ köfte yiyorum abartmadığınız sürece sorun olmaz. Sucuğu da her hafta sonu yiyorum onu da iyi pişirin
Mervemm Annemmm2 dimi ya diyorum öyle dua alırsınız ki benden 🤣🤣🤣 ablam yok diyor avucunu yala süte gecer bebek sancilanir
Annemmm2 Mervemm yok ya bizim burada dogum dan sonra çiğköfte yedirirler bol süt olsun diye ekmek arası ve acısız tabi
Mervemm Annemmm2 acisizda tadi olmaz kiz ama bende yiycem imkanı yok 🤣 her zaman kolayo aserdim ama ilk defa imkansizi aserdim ya