Gizemasell Aras-Altay ozaman gideyim bende sagolun iki kez sordum burda kimse yazmadı bende kararsızdım teşekküt ederim iyi oldu sizi bulduğum
Atacanseda [url=https://hizliresim.com/XbAmM7][img]https://i.hizliresim.com/XbAmM7.jpg[/img][/url] cinsiyet tahmini yapa bilir misiniz rica etsem 🤗
Atacanseda Nur3554 patronumun esi mehmet beyde dogum yapmış cok güzel ilgenmis ama bana biraz pahalı geldi ucreti
Nur3554 Atacanseda ama Dr mükemmel her saat mesaj atıp arayabiliyor bilgi alabiliyorsun çok çok anlayışlı ve ilgili 🤲🏻🤲🏻🥰
Atacanseda Nur3554 bem şimdilik tepecik egitim araştırmanın polikinligine gidiyorum bakalım devlette dogum yapmak istemiyorum
zntrkn Gizmm_d35 bende ali irfan güzele gidiyorum eve yakın olduğu için bir de bütün özel hastanelerle anlaşması varmış medifemada doğum yapacağım
Ozgemetin2015 R_abia bende Zekeriya hocaya gidiyorum 34 haftalığım doğum yaklaştı sizin nasıl geçti doğumunuz Zekeriya beyle biraz bahseder misiniz çok tedirginim😔 Zekeriya beyden çok memnunum ama doğumda nasıl yaklaşıyor siz neler yasadınız bahsederseniz çok sevinirim😊🙏
Ayseenurk Yelz_91 merhabalar doğumunuz nasıl geçti acaba bende şerife hanıma gitmeyi düşünüyorum doğum hastanesi neresi ve hastaneden memnun musunuz isterseniz instagramdan da konuşabiliriz @ayseenurafe adım
Mercimekvemom Yelz_91 yılbaşından önce arkadaşım sezaryen doğum yaptı. 3100 tl idi ama yılbaşından sonra muhtemelen zam gelmiştir.
istu30 İzmir özel egepole gidiyorum İhsan beye çok çok memnunuz çok ilgili, şevkatli bir doktor 👨⚕️ tavsiye ederim :)