Busimss Gizmm_d35 buca da Dr.Tahir Özgüderin özel muayenesine gidiyorum. Özel Çınarlı hastanesinin ortağı kendisi nasipse Doğumda orada olacak
Eliz01 cerrah61 merhaba Egepol hastanesine gidiyorum ama Ümran hanımı duydum onu da istiyorum nasıl aramalara mesajlara cevap veriyor mu ilgili mi bir muayene kaç dk ortalama süresi?
Aysegulmehmet Gizmm_d35 cerrah61 merhaba öncelikle sağ sağlim gelmesini dilerim bende ümran hanıma başlıyorum 2 aylık hamileyim memnunmusunuz ben çok korkuyorum istediğim gbi olmazsa diye ?
Gizemasell Aras-Altay bende hakan beye gidicem oradaki ama hastaneyi hiç duymadım tedirginliğim ondan sagolun
Seymen1905 Egepola gidiyorum doktorum bülent bey çok memnunum ama doğum pahalı sanırım başka hastaneye geçicem araştırıyorum şu an
Atacanseda Şimdilik tepecik egitim arastirma hastanesinin polikinligine gidiyorum doktorum cok iyi ama ozel hastane ye gidicem dogum icin çınarlı kadin doguma dr.onur beye cok medettiler 🤗
utnuspirinc Atacanseda merhaba bende onur beye gidiyorum kesinlikle tavsiye ederim cok seker cok efendi bir doktor ilgili her sorununuzda yaninizda destek gidin mutlaka derim 🥰
Atacanseda utnuspirinc ama esim son 4 ay kala gidicez diyor arkadaslarimdan duyuyorum son aylarda gidenleri kabul etmiyormus sanırım