Tuba78 cnm bence kritikliğine göredir. Biz erken doğum riski olanlarda sürekli yatanlar var mesela dikiş atılan var ona göre haftada iki vurulanda var benim gibi yarım vurulanda. Seninki ama düşük riski için sanırım o risk geçince bıraktırırlar iğneyi