Ya ben biiey sorabilir miyim bende hamurişi yeme isteği var normal de hiç olmaz ama istiyorum Kİ her gün simit poğaça yiyim😞 şekerli şeyler yemek istiyorum biraz acıksam elim ayağım titriyo resmen gebeliğin başlarında şeker ölçme cihazıyla (K.pederimin) bir kaç kez ölçtüm hep normal çıkıyodu kanda glikoz falan da normaldi hep acaba gebelik şekeri böyle mi belirti verir?