Deletedmom0990 Ankarada otruyorz orada kontrollere baslamiştim ama eşim Irakta görevde 6 aydır, öğretmenim işi bıraktım yaz döneminden beri Edirnede ailemin yanındayım bebeklerim ikiz ,32 haftalığız, eşim doğuma belki gelecek sonra uc ay içinde tekrar surıyeye gidecek , ıkı yıl Edirne de olucam gibi , snra. cocukları 2yasından snra neşe erberk in kreşine verip Ankarada okula dönücem annem gelicek gidicem bakıcı tutucam derslerimi azalticam , eşin hep bu aralarda görevlere gidip gelecek hayatımız bu napalım