Ben de Almanyadayım. Plansız bir gebelikti o yüzden doktor bulması zor oldu. Doktorum da yabancı. Ama çok tatlı bir kadın. İlgisi alakası hoşuma gidiyor. Sadece buradaki sistem çok daha farklı. Doğum yapacak hastaneyi ayrıca bulmam gerekiyor vs. İnşallah annemin vizesi çıkarsa annem gelecek o gelemezse kayınvalidem kesin gelecek.