annee27 Betka61 cnm bn 2 gun kala yaptim ogleden sonra cikti sen hamileysen gunun gecmis her saat her sekil cikar o sabahi beklemene gerek yok o adetten gunler once gecerli bisey 😊
Yesimyldrm Betka61 benimde ilk yaptigimda silik çıkmıştı kan testi yaptır pazartesi gidip sağlık ocaginda canım kesin sonuç alırsın
DiplomaliEvHanimi Kizlar hamile degilim yarin adet gunum sol gogsum ucu çatlamış kirmizi kabarciklar oluşmuş kocaman oldu cok acio dokunamiyom neden acaba 😞😞😞😞 veya ne iyi gelir
Sabis42 DiplomaliEvHanimi ayni hassasiyetle gebelik testi yaptım pozitif çıkmıştı şu an 36 haftalığız test yap bence..
DiplomaliEvHanimi Sabis42 gecikmeyi beklemek istiyom hayal kirikligindan yoruldum peki ayip olmazsa tarif edermisiniz goruntusunu boyle 4.5odacik oldu ucu kirmizi kirmizi dokunamiyom da 😒😞
Sabis42 DiplomaliEvHanimi kızarıklıktan ziyade sütyeni göğsümden zor çıkartmıştım hassasiyetliği sebebiyle.. dokunamıyordum hiç..
Ecrinbzkrt Betka61 evet cnm var tebrık edıyorum rabbım saglıkla kucagına versın sımdı 2gunde bır betanı takıp et kan vererek olurmu❣️
DilekBodurr Betka61 kesin var 😊 benim de 3. Günümde böyle çıkmıştı hatta betam da 1300 çıkmıştı. Gayet net gözüküyor. Hayırlı olsun.
Deletedmom0990 Betka61 canm benim ki iki gün geçti test yaptım birde erken gebelik testi al uzun benim ki ondan eczacı daha net çıkar dedi https://hizliresim.com/lQl8LE
Haticebasyol43 Betka61 hayirli olsun hamilesiniz bence rabbim kucaginiza almayi nasip etsin arkadasim 😍