Sedaaruya mormalde muayene için özel bir hastaneye gidiyorum doktorum 37.haftada çatı muayenesi yaptı çok basit ve kolaydı sonraki muayeneme kardeşimin düğününden dolayı gidemediğim için yoğunluk vardı ssk ya gideyim nolur nolmaz diye 39+3de ssk ya gittim orfa kontrol ettiler kadın o kadar canımı yaktı ki ben bu gün kesin doğururum dedim ama iki gün geçti hala tık yok39+5