Svcnn Alminamm heran elimz kulagmzda insna korkuyr tbiki bn ikinci.oldgu icn basima gelckleri biliyorm iyi.kotu endise korku heyecan hepsi bir
Elen Alminamm SametHandeAtakan Svcnn Rabbim sabrını verir inşallah kolay doğumunlariniz olsun inşallah kizlar...kasilmalarim var dün akşamdan beri kahverengi akıntı da var 40+1 bugün
SametHandeAtakan Bizde 36+3 olduk korkmayan var mıdır ki 🤗 Başımıza ne gelicek bilmiyoruz Allah sağ sağlam kavuşmayı nasip etsin
Alminamm Elen Sen heran doğuma qidebilirsin ozaman 😊 Rabbim yardımcın olsun bebeğini sağ salim kucağına al inşallahhh 🙏🏻
Fyzard Elen benimde 40+1 2 santim açılma ne nişandan başka hiçbişey yok. Bazen çok nadir bi anlık kasılma geliyor ama devamı yok onunda 🙄 doktor çarşamba günü suni sancı vereceğini söyledi
Elen SametHandeAtakan nişan geldi ama bebegin başi yukardaymis ve nst de cok sancim cıkmadi bilmiyorum ne olacak bekliyoruz 😐
SametHandeAtakan Elen bende kendimi hep normal Doğuma hazırlıyorum ama seçimi biz değil bebeklerimiz yapıyor. Hakkında en iyisi neyse o olsun sağlıkla kavuş bebişine kavuşacaksın inanıyorum gör bak 🤗😉
Zeyyzeyy Alminamm bence tam vaktinde doğarsa zor oluyormuş doğumlar 2 hafta önce falan olması ideal . Doguranlar öyle diyor 😃
Alminamm Zeyyzeyy 😳 biz 38. haftadayız inşallah sağlıklı ve kolay bir doğum olur ikinci doğumum ama yinede korkuyorum oğlum 13 yaşında çok uzun zaman oldu 🙃
Elen Fyzard bende acilma yok sadece nişan geldi kasilmalar oluyor ara ara o kadar. Bebek de bugunku muayenede dedigine gore yukadaymis kafasi
Ayss Elen kaç haftalıksın canım kafası yukardayken de nişan ve kanama olabiliyor yani öylemi ya ilk bebeğim hiç bişey bilmiyorum çok tedirginim benimkide dönmemiş 36+3 üz bizde kafası yukarda dedi doktor 38e kadar dönmezse alırız dedi telaş yaptım