Gamze55 cnm ben o kadından hiç memnun kalmadım ben klomen le gebe kalmaya çalıştım aylarca git gel yaptırdı bana devlete gittim en son doktor rahim filmin sperm testin nerde dedi yok dedim kızdı onlar olmadan durmadan klomen kullandirmis sana boşuna hormon yüklemiş dedi para için yaptı ben kaç kere dedim gerek yok dedi halbuki sezeryanle dogumlarda rahim yapisa biliyormuş nitekimde öyle olmuş aylarca git gel para ver yaptık meğer rahim yapisikmis boşuna o kadar klomen otrivelle kullandım 6 ay