HamiEsmaAydn 29+4 haftalığız uykusuzum 😔 oğlum uyumuyor kuş uykusu gibi aynen 😔 yarım saat uyuyo uyanıyo uykusuzluk ve iştahsızlık dışında bi sıkıntım yok şükür
-gyns- Prenslerimmm 24 +5 deyiz bizde😍.. Hamileliğin rutini olan uykumuz var bizimde😴.. Hareketlerde bazen durmuyor, bazen sesi soluğu çıkmıyor.. Ama en az 2-3 saatte yokluyor😍..
gizemgnll Prenslerimmm 25+1 iz suan , maşallahımız var bi sıkıntımız olmuyor göbeğimin büyümesine rağmen hareket kısıtlanmam yok denecek kadar az, oğlusum benimke beraber uyuyup uyanıyor muhtemelen cnkü her dakika hareketini hissediyorum 😂
Sltnbl Prenslerimmm 22 haftalık olduk bugüne kadar mide bulantısı ağrısı falan olmadı şkür ama iki gündür bide ağrısı bulsbtısı ve ekşime söz konusu onun dışında iyiuiz çok şükür oğlum çok hareketli maşallahh 😍
Minnosunannesi Prenslerimmm 30+5 iz oğluşumla. Vakit geçmek bilmiyor biran önce kavuşmak istiyorum miniğime 💙☺
NihanKlFesli Bizde 22+2 olduk oğluşumla genel olarak bizde iyiyiz aslında mide yanmaları ve sabah uyandığımızda kalça ağrılarımızı saymassak Büyüyoruz birlikte henüz hiç çatlağım yok umarım olmaz 💙💙