Tusubasa Eda1985 bende yarin 35. Haftama giricem canim şekerim falan yoktu şeker yüklememde düşük çıkmişti böbrek büyümemden dolayi idrar verdim onda şeker çikti kan verdim yine çikti simdi diyetle biraz olsun duzeldi :) o yüzden dikkat et :)
Eda1985 Tusubasa tmm çok teşekkür ederim uyardıgınız icin .sütü ve protein ağırlıklı yemeyi azalttım.haftaya dr.tekrar soracağım olmazsa tahlil felan veririm ona göre bende diyete girerim.tekrar teşekkür ederim ilgin icin
Jones Sade soda iyi geliyor bana artık son gunlerimdeyiim doğum korkusundan yanmayı falan unutup uyuyakaliyorum. 🙄 O yanmayı ceke çeke uyuyorum alıştım 😀
Mommy34 Bende gaviscon kullandım 1 kere ama işe yaramadı. Soda içiyorum belirli bir süre işe yarıyor. 27.hafatadan itibaren başladı 😷🤦♀️🤦♀️