Serihsasya Tatlı hamişler herkese iyi geceler.. 35 haftama yeni giricem midem felaket yanıyor ne yapsam fayda etmiyor ilaçlar gaviscon pantpas onlar bile işe yaramıyor uykusuzluktan gözlerim kapanıyor ama midem ağzımda ne yapsam iyi gelir ?
Turkolog Serihsasya bu saat oldu mide yanmasından hala uyuyamadım. Ne yapsam fayda vermiyor.. yüksek yastıkta yatıyorum her zaman.
Tusubasa Serihsasya canim bana gavisgon rennie falan fayda etmedi nexium verdi doktorum onu ictim içeli iyiyim şuan 34. Haftamdayimm :)
Masalmisali Serihsasya aynı durumu bende yaşıyorum canım gaviscon içiyorum ama bir saat sonra yine ayni. Ağzıma acı su geliyor çok kötü bir durum Allahim yardımcımız olsun insAllah🤲
Sznarslan Serihsasya süt ve soda ağacı olsaydı sanırım içimde yeşerir meyve bile verirdi.bana soğuk süt ve sade soda iyi geliyor. Bi deneyin sizde.günde 3 tane sade soda,1 litre de süt içiyorum.
berf_16 Valla bende tam 35+1 im çok mide yanması yaşamadığım için ilaç vs tüketmiyorum ama bugün yanıyo gene az önce bi dünya yoğurt yedim ama soğuk çok iyi geldi diyebilirim size gelirmi bilemiycem 🤷🏻♀️
Serihsasya berf_16 bugün baya yoğurt yedim 15 dakika serinletiyor midemi sonra yine aynı şiddetle yanmaya devam ediyor 🤒😔
berf_16 Serihsasya valla canım allah kolaylık versin ben arada sırada yaşıyorum eziyet gibi geliyo sizleri düşünemiyorum gerçekten zor 🤦🏻♀️
MuliM Serihsasya yoğurt süzme değilse daha da tetikler mide yanmasını şekerli su deneyin ılık (şerbet) tam anlamıyla işe yaramasa bile hafifletiyor
Melis1998 Kaçıncı haftada mogde yanmasi oluyor, henüz bn 20 haftalik hamileyim, nezamn olucagina dagir hicbir fikrim yok kizlar bilgi verir msnz 🤰🏻
Zzynpp Melis1998 Olmasın canım valla çok zor o mide yanması 4. Ayımdan beri çekiyorum şuan 36+4 düm neredeyse 30 haftadan beri giderek şiddetleniyor ve yanma midemi bulandırıyorsun geceleri uykumdan nefesiz kalacak gibi uyanıyorum 😔
Eda1985 Bana birtek soğuk süt ıyi geliyor.hergün neredeyse 1litre süt içiyorum.artık sütten tiskindim ama mecburen içiyorum dayanamıyorum çünkü
Tusubasa Eda1985 canim yaptiğin çok yanliş :) bende senin gibiydim şuan vucudum yakip atamadigi için kalsiyum ve proteini şekerim yükseldi 1 hafta kalsiyum protein diyetine soktular az tüket ben yaptim o hatayiii sen yapma 😇
Eda1985 Tusubasa kaçıncı haftanızdasınız?ben 33 .haftamdayım.ilac felan fayda etmeyince devamlı süt içtim.gecmi kalmışımdır sizce?Haftaya randevüm var. Dr. söylemiştim içebilirsin demişti.tekrarmı sorsamki.şimdi korkmaya başladım. Teşekkür ederim uyardıgın icin.
Serihsasya Tusubasa bana da pantpas verdi ama artık oda fayda etmiyor doktor artık yapcak birşey yok çiftyastıkla yat vesaire diyor ama yatmak ne mümkün ben evde Zombi gibi geziyorum :(
Serihsasya Masalmisali aminnn canım kaç haftalıksın :( valla ben mide yanmalarından hiç birşey anlamadım hamileliğimden çok zor geçti
Kbra7777 Bende lansor içiyorum günde bi tane içebilirsin dedi doktor renni içiyorum o da fayda etmiyor bazen o zaman lansor da alıyorum 28 haftalığım
Emineyavuz_53 Serihsasya bende de bu hafta çok şiddetli başladı 34+2 deyim . Bebek dönmediğinden mideye baskı yapıyormuş kafası tam midemin altında .. bi gün yoğurt yedim iyi geldi gibi . MAden suyu baya iyi geldi . Gavısgon rennie hiç fayda etmedi . Nede bitkisel şeyler .
Gulmartin Serihsasya malesef haftalardır beni de uyutmuyor yurtdışındayım omeprazole diye bir hap kullanıyorum baya fayda ediyor sanırım Türkiyedeki lansor gibi birşey. Bir kaç gündür bitti doğuma da az kaldı diye önemsemedim ama uyuyamıyorum 🤦🏻♀️ Bir kaç yudum süt yada sakız çiğnemek çok az fayda ediyor sanki. Allah yardımcımız olsun 🙌🏻💕