Merhaba bende 4 hftaşok hamıleyim rabbım herkeze saglıklı ve hayırlı evlatlar nasıp etsin.Dileğim içimde önce saglıklı olması tabıkı bnm içinden ni cinsiyet istediği agır basıyo babası gibi bir oglum olsun istiyorum sabahtan beri çin takvimi gibi saçma sapan seyleri bakıp kendini motive ediyorum allahın işine karısama ama colk dua ediyorum br oglum olsun diye bütün duaları okuyorum Allahım inş sesimi duyar 🙏🏼 Sizce inanmalımyım temmuzda dogum yapıcam ne olur cok merak ediyorum bıran once 13. haftalık olsun☺