Annesed Nursem Aynen dediğiniz gibi bu acaba hamile miyim değil miyim merakımız gibi doğal bi Merak değil mi sonuçta ikiside Allahtan lutfetmiş vermiş 🙏🤰👼
AsiaAisa Kızlar bugün 12.haftamdayım doktor oğlan dedi ama yüzde yüz değil baya professional doktor ben ısrar edince söyledi sanırım oğlan dedi sizde oldumu hiç değişti mi ?
Soyarslan Nurarslan söylediğiniz çok anlamsız kesinlikle kimse evladını ayırmaz bana doktor her gittiğimde kızın olucak dedi ve bu sefer gittiğimde popo altından ultrasonla gördük ve çok net bir şekilde pipi belliydi 😊
Soyarslan Nurarslan kimse evladını kötü olsun istemez zaten kız erkek farketmiyor bu benim ilk bebeğim ve herşeyim tadı daha Farklı cinsiyet muhabbeti bence yanlış anlaşılıcak bir konu değil biz her zaman anneler ne diyoruz önce sağlık önemi yok sadece cinsiyetini öğrendiğimizde Burada Sevinç’imizi paylaşıyoruz çünkü birbirimize destek olduğumuz zaman oluyo takip ediyoruz arkadaş oluyoruz 😊
Soyarslan Annesed aynen öyle katılıyorum size bu düşüncedeki insanları anlamıyorum ☺ Ama boşveriyorum biz bir anneyiz ve içimizdeki temiz niyeti kendimiz biliyoruz 😍
___3bruli___ Bende 14.hafta da gittim muane oldum cinsiyetini sordum henüz çok erken ama kız a benziyor dedi 😄 😃 eğer bebeginizin cinsiyetini öğrenmek istiyorsaniz aç karnına meyve suyu için gerçekten denenmistir 😇bende denedim doktor kız dedi 21ine randevu aldım bakalım dokoruma bu sefer ne diyecek 😄😃😂😁
___3bruli___ Soyarslan yarın öyle yapim.bari bebegimin cinsiyetini öğrenecez 😊😀 elazigda ki doktorum kız a benziyor dedi bakalım 😄😃😂
___3bruli___ Soyarslan yarın öyle yapim.bari bebegimin cinsiyetini öğrenecez 😊😀 elazigda ki doktorum kız a benziyor dedi bakalım 😄😃😂
burcuali38 Benim ablamın bi oğlu var ona hamileyken biz doğuma 15 gün kala kadar kız diye biliyorduk hep pembiş pembiş kıyafetler aldık 15 gün kala bi öğrendik ki çocuk erkek bütün kıyafetleri geri değiştirmek zorunda kalmıştık.O yüzden insan emin olamıyor bizimde bi kızımız olacak inşallah her gittiğimde doktora değişmemiş değil mi hala kız diye soruyorum 😁 çünkü bende birsürü pembiş kıyafet aldım ablamda yaşadığımızı yaşamak istemiyorum 😁 kızda olsa erkekte olsa bizim yavrumuz bizim canımız kimsenin cinsiyet ayrımı yapacağını sanmıyorum ben sadece herkes tedbirli olmak istiyor bence
Gulsum94 Kızlarda fazla yanılma olabiliyor erkekte nadir anneler ondan meraklanıyor olabilir Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 😍👼🏻
gunaynur BEnim 12de erkeğe benziyor demişti, 15te gittim göstermedi, en son 18de gittim gösterdi nihayet oğlum 😃