Mrv43 evet yarıladık şükür🙏🏼 ay ne güzel az kalmış benimki de erkek🥰 ya evet herkes 30dan sonra geçmiyor diyo😂 doğru söylüyosun valla bizimki de dönmedi yüzünü doktor da tekrar gelin edin demedi çok sevemedim ilgisizdi bakalım bu gideceğim nasıl olacak🤦🏻♀️ hazırladım her türlüsüne inşallah bişey çıkmaz dua ediyorum hep zaten🥺😢