kızlar selam.. bugün detaylı ultrasonum vardı doktor göbek kordonunda 3 damar olması gerekirken 2 damar var ben amniyodan sıvı almayı öneriyorum dedi. Kromozomsal bi bozukluk olabilir dedi ama 2li tarama testi temiz çıkmıştı 2 damar olması bebeğin kromozomsal sorunu olabileceğine mi işaret? net bilgi de vermedi ! moralim berbat durumda😢 Başına gelen yaşayan sağlıklı doğum yapan var mı acaba😢