AysenurSarenur canım ennur denilen Nur. Ordaki en başa getirilen elif belirtme sıfatıdır. El-Malik El-Kuddüs El-Ğafur Es-Samed En-Nur En-Nafi gibi. Bu yüzden Ennur şeklinde olduğunda hocalar caiz olmaz diyor çünkü arapçadaki o başta bulunan Elif Allah’ı kastediyor. Ama sadece Nur koymada bir sakınca yok sadece biraz ağır gelebilir. Benim de ismim Nur hastalık çok geçirdim bu yüzden ismimin başına bir isim daha eklettim sonra hastalıklarım kesildi 😊 Allah çocuklarımıza sağlık sıhhat versin inşallah 😊