Mmmerve123 bu arada bir şey daha söyleyeceğim. Bazen çok düşünmek iyi gelmiyor sanırım. Ben de senin gibi erkenden kontrollere gittim. Sağlıklı beslenmeye çok dikkat ettim. Aylar öncesinden paketli gıda, asitli içecek vs kullanmayı bıraktım. Sonuç dış gebelik oldu. Sanırım çok sakınılan göze çöp batıyor. Fosur fosur sigara içenleri görüyorum 3-5 doğuruyorlar. Bunun kesinlikle doğru olduğunu savunmuyorum tabii ki bu anlaşılmasın. 😄 Ama çok da üstüne düşme derim. Allah hayırlı sağlıklı evlatlar versin.