Kızlar merhaba . Ben 4 yıllık evliyim genç evlendim severek evlendim ancak yaşımdan dolayı hemen çocuk düşünmedik. Artık çocuk düşünüyoruz ve ben herşeyin önce Allahın izniyle sonra doktor kontrolü ile başlamasını istiyorum. Hamileliğim başlamadan doktora gittim iyice araştırdım ve iyi bir doktor buldum. nisa hastanesi Asiye hanım. Çok sevecen birisi. Asiye hanım benden bir kaç test istedi bunları sağlık ocağında da yaptırabilirsin dedi ancak aşırı fazla sağlıkocağı bunların hepsini yapar mı? Birde folik asite başladık. Kilomda fazla olduğu için 10 kilo vermemi söyledi. İstediği testler şunlar;
glukoz,açlık
sgpt
sgot
tam kan sayımı (hemogram)
kan grubu
tsh
serbest T3
serbest T4
hbs ag
anti hbs
toksoplazma lgg
toksoplazma lgm
rubella lgg
rubella lgm
anti hcv
bu testleri daha önce yaptıran var mı hepsini sağlıkocağı yapıyor mu ? Bu arada biz eşimle halen korunuyoruz hiç çocuk denemedik. Ben herşeyin en başından sağlıklı ve kontrollü olması taraftarıyım belkide abartıyorum ancak yaşında daha 23 zaten. Acelem yok. Maalesef şu devirde yediğimiz herşey hormonlu sağlıklı gebelik için elimden geleni yapacağım Allahın ve doktorumun yardımı ile inşallah.
birde 10 kilo vermem gerekiyor bu beni bunaltıyor ya veremezsem diye. Aranızda kilolu gebe kalanlar varmı?