Benm doktorum da regenesis max vermşti 4. aydana itibaren gecenlerde sağlık ocagına gidince orda ki doktor ücretsiz diyip decavit verdi kendi doktoruma danışmadan kullanmadım tabi iyi ki de kullanmamısım çünkü doktorum içinde titanyum gbi bebeğe zarar verecek maddeler var devletin bunu neden dağıttıgını anlamıyorum dedi ama bunu çocuk doğduktan sonra kulllanabilirsn dedi sonucta o zamnda vitamine ihtycn olacak dedi