Sevgili anneler. Geçen hafta cuma günü hastaneye gittiğimde doktorum Decavit verdi vitamin olarak. Aldık ama sonrasinda gorumcemle konuştuğumda oda onun yerine Elenatal 1 al o daha çok vitamin var. Daha iyi dedi. Biz de aldık. Bugünde 1 tane içtim. Ama nedense doktora da danışmadan içince ıçimde bir kuşku oluştu. Sizlerede sormak istedim. Kullanan var mı sizde doğru mu yaptım ?