Bus_ak18 umudunu yitirme derim. Bende bir sene kadar uğraştım doktor direkt tedavi için kartlar vermişti. Kendime zaman tanıdım. Bir gebenin günlüğü sayfasını takip ettim instagramdan ovülasyon testiyle ve ikinci ayda hamile olduğumu öğrendim. 13+4 günlüğüm şuan. İnşallah hayırlı haberler duyarız sizden de.