berfnkya bende de enteresanliklar başladı.
Ilk 3 ayımı çok rahat bitirdim, bulantim falan hiç olmadı. Hatta başta bulantısı olanların bile 3. Aydan itibaren genelde rahatliyorlarmis. 14. Haftadayım, yeni yeni saçma sapan tansiyon düşmesi, mide bulantısı, tiksinme başladı. Küllük görünce midem ağzıma geliyor, hamile kalana kadar sigara iciyordum halbu ki. Tavuktan igreniyorum, gayet de önceden yediğim birşeydi. Yumurta kokusu öğürtüyor yiyemiyorum, eşim de her sabah bir tane bebek için ye diye burnuma burnuma sokuyor. Mutfak kokusundan, lavabosundan, buzdolabından iğrenmeye başladım. Eşimi gönderiyorum git ne kokuyorsa bul onu diye. Gelip yemin ediyor kokmadigina ama koktuguna eminim çünkü midem bulanıyor. Yediğim çoğu şeyi bozuk bu diye peceteye çıkarıyorum, bozuk değil sacmalama taptaze diyor eşim. Allak bullak oldum, herşeyi didik didik ederek yiyorum.
Ha bi de eskiden başka bisey almak için bile buzdolabini açsam ağzıma p3ynir atardım, hayatım boyunca çok sevdim peynir. Iki haftadır falan peynir tadı bana çürük tadı gibi geliyor. Doktor da peynir ye dedi. Bugün gidip özellikle peynircide ne kadar çeşit varsa tadına baktım, belki sevdiğim bir tane çıkar diye. Yok, yutamıyorum, kalıyor ağzımda öyle.