Gulsumaydgn canım ama 40 da bakılıyor illa acele etme zaten doğum öyle birşey ki normal bile gözükse sezeryana dönebiliyor veya suni ye ben suni ile girip sezeryan olacakken döndüm yşne normal doğuma aceleye gerek yok yani sancı başlayınca zaten bakılıyor herşeye bu arada benim hastane özel, orda da durum aynı çok şükür devlette zaten sancı gelince bakılıyor duruma kardeşimden biliyorum