Gulsumaydgn Ben özele gidiyorum 36+4 te yani pazartesi günü hafif sancım cıktı nst de doktorum biraz erken gelebilir dedi ama çatı muayenesi yapmadı sancım cıktıysa açıklık var mı yok mu bilmiyorum bile belki doğumu tetikler diye yapmak istemedi pazartesi tekrar gidicem 37+4 oluyorum o gün insallah yapar da bende normal mi sezeryan mı olucam onu bilirim en azından