Deletedmom402 29+1 olduk. Ellerim ve ayaklarımda şuanlık bir şişme yok ama 8 saat ayakta çalıştığım için bacaklarım ağrıyor ve gece kramplarım oluyor 😑 çok hareketli çalıştığım haldede 10 kg almışım 🤦🏼♀️ 27 haftalıkken gittiğimde kilosu 1156 gramdı. Bol su tüketiyorum günde ortalama 3 litre kadar ona rağmen doktorun amniyon sıvısını çok beğenmiyor yeterli ama daha iyi olabilir diyor 🤷♀️ Hergün düzenli olarakta havuç suyu tüketiyorum iyi geliyormuş