Deletedmom402 29+0 Haftalık olduk gece uykuları bölünmeye başladı ayaklar da şişmeler başladı sizce erken degil mi 🤔 siz de durumlar nasıl.
Semafe Deletedmom402 28+0 olarak çok şükür iyiyiz 👩👧 4-4.5 litre su tüketiyorum gün içinde ve şu ana kadar hiç ödem oluşmadı tavsiye ederim ☺️
Bernaszn Deletedmom402 bizde tam 29+0 olduk henüz şişme ödem olmadı 5.5 kilo falan aldık şuanlık bakalım
Tuba_ Deletedmom402 bizde 29+2 günlük olduk benimde fazla ayakta kaldımmı ayaklarım şişiyor uzandıgım zaman ayaklarımın altına yastık koyuyorum iniyor🙈🙈 ellerimde tombik tombik 😂😂😂
Kbrbydk Deletedmom402 bende 29+5im. Ellerin sisiyor hafif bir haftadır. Oldum olası ayaklarım yanar zaten hamileyken hiç yorganin altına giremiyorum. Anca daldığımda. Çok fazla mide yanması oluyor bazen uykudan uyaniyorum. Yüksek yastıkla yatiyorum bir aydır.
Deletedmom402 Semafe ahhhh keşke bende o kadar su içebilsem ama maalesef aklıma gelmiyor pek 1 lt en fazla 1 buçuk olur.
Seymacandemirtasdemir27 29+1 im.Akşamları her taraftan bi şişme oluyor sadece ayak değil 😂 kac kilo aldınız
Deletedmom402 Seymacandemirtasdemir27 bende şuanlık sadece ayak bir kaç saat ayakta kalınca oluyor mutlaka ama yüksege kaldırıp uzatınca iniyor. 8 kilo aldım 🤦🏼♀️
Deletedmom402 Tuba_ aynı durumdayız desenize 😊ama ellerimden şişme yok allahtan hala yüzüklerimi falan takabiliyorum.
Semafe Deletedmom402 1.5 litrelik bir su şişesi koy en fazla bulunduğun ortama, gördükçe iç bittikçe doldur 😌
Tuba_ Deletedmom402 ben takamıyorum ayaklarımı uzatınca iniyor ama ellerim aynı 15 kiloda aldım tabı🙈🙈
Deletedmom402 Kbrbydk mide yanması daha başlamadı bende oda çok kötü oluyormuş sanırım bilenler anlatıyor da öyle yakında başlar diyorlar korkutuyorlar biraz 🤔
Neseekc Deletedmom402 bende grip mi oldum sinüslerim tıkandı galiba deniz suyu aldım onun haricinde geceleri çok hareketli canımı acitiyo bazen 2 gün geriden geliyomuş minikim 27+0 da gitmiştim 26+5 gözüktüm kilosu 900 gram demisti insallah düzelmiştir 2 haftadır gitmiyom
Deletedmom402 Neseekc iki gün bişey değil canım 26 haftalıkken gittiginde kilosu falanda normal bence bir hafta falan geçtiginde geriden geliyorsa o sıkımtı diye biliyorum
Kbrbydk Deletedmom402 evet canım ya biraz fena ama yatmadan bir iki saat önce birşey yemezsen rahat uyursun aklinda olsun birde yüksek yastık👍
Neseekc Deletedmom402 saol canim doktorda bisey demedi zaten kücük minyonsun sana iri bi bebek önermiyom zaten dedi