Tekinnn Merrve06 bennn 🙋🏻♀️ Dün süpriz şekilde öğrendim ve hemen acile gittik değerim 4414 çıktı minicik bi kesesini bile gördük 😍
Yesmckmk Merrve06 benim 4. Gebeligim tiroidden dolayı düşük yapıyordum sim di TSH 1 🙈 dua et bana da olur mu bu kez kucağıma alabileyim. Bu arada Rabbim evladını sana bağışlasın ❤️
Nhl0606 Yesmckmk merhaba bndede troid var yüksekti bnmkide ilaçla düzenleniyo sürekli bnde 8+4 üm bi sıkıntımız yok şimdilik inşAllah sizinde düzelir
kubraersin50 Yesmckmk tsh niz kaç geliyor bende 4+5 im tsh biraz yüksek çıkmış haftaya kontrol var bakalım doktor ne diyecek
Merrve06 Tabi ederim Allah yardımcın olsun inşallah 🤲🏻 benim de ilk gebeliğim çok tecrübesizim😔 İnşallah sağlıklı rahat bir süreç geçiririz.
Yesmckmk Merrve06 inşallah. Canım Rabbim gerçekten tüm isteyen ve annelerin yardımcısı olsun yanında olsun ❤️
Siibeell Merrve06 5 haftalıkken keseyi ve yolk kesesinin oluştugunu söyledi doktorum dünde kalp atışı için gitmiştik bebeğim görünüyo kalp atışlarıda duyulmadı daha ama ultrasyonda çok yakın bi şekilde gözüküyo pıt pıt atışları 🤭 umarım en yakın zamanda sizlerde dinlersiniz çok güzel bi duygu :)
Yesmckmk Nhl0606 inşallah canım ben bu yüzden 3 düşük yaptım ve en son öğrendim 😞 şimdi 1 TSH. ve hamile olduğumu daha bugün öğrendim. Oda şans eseri yine 😇 bi gün geciktim hcg 151,75
Manyakcadl Selaam biz de 5+5 iz 🐣 bnmde ilk gebeligim, pzt doktor cagirdi kalp atisini duyacakmisiz (ins yani :) 🙂 benim gobek deligim aciyor 2 gundur yeni hamilelerde olabilirmis, aranizda benzer bisey hisseden var mi
Merrve06 Manyakcadl hayırlı olsun inşallah. Bende hiç öyle birşey olmadı. Sağlıkla kucağına al inşallah.
Elfnrk Manyakcadl bende de oldu yeni 5 haftalık ken göbek deliğim inanılmaz acıyordu doktor normal olduğunu söyledi namaz kılarken bile zor eğiliyordum çok şükür geçti
Merrve06 Ya bana bir doktor 4 haftalık dedi bir doktor 6 haftalık dedi. O yüzden gözükmüyor sanırım keseside. Rahim kalınlaşması var herşey yolunda gözüküyor dedi ultrason da. 1 hafta sonra geldiğinde kese oluşmuş olur dedi ama içim yine de rahat etmedi.
Siibeell Merrve06 içini rahat tut okuduguma göre son adet tarihine göre aramızda 5 gün felan var benimde 13 kasım son adet tarihim o tarihe göre 7 haftalık yazıyo programlarda ama benim doktorun adet tarihini saymıyorum ben 6 haftalıksın dedi dedigim gibi içini rahat tut belki geç döllenme olmuş olabilir :)