Aşırı derecede kaşıntım var sadece kaşıntı da değil resmen batma var. Canım o kadar çok acıyor ki artık ağlıyorum acıdan. Daha önce doktora söyledim fitil ve travogen krem verdi fitili koyuyorum sanki kızgın demir girmiş gibi canım yanıyor kremi sürüyorum daha beter kaşınıyor yanıyor dayanamayip tuvalete gidiyorum tuvaletimi yapiyorum yıkaniyorum gidiyor fitil de krem de