Tuba_ bu 3 haftadir ağrilarim kasilmalarim var canim ara ara.ama suyum yada kanamam olmadigi icin bide kisa süreli olup gectigi icin dikkate almiyorum.gece uykusuzluk olayi bitiriyor beni bende insallah 38i görürüm diyorum ama hayirlisi.bide benim ilk doğumumda erken oldu yalnis hatirlamiyorsam 36daydi.uzerinden 7 sene gecince bi de ilk gebwligin verdigi tecrübesizlikle haftayi tam hatirlayamiyorum.insallah bu da o zamani bekler.erken olacaksa da en azindan o zamani görürüz insallah.